شناسهٔ خبر: 101847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان:

بیش از ۲ میلیون مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان جابجا شدند

چند نما از پایانه مسافربری شرق تهران معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان از جابجایی بیش از ۲میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر در پایانه های مسافربری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)،  فواد غزیعلی از رشد ۲۸.۴۵درصدی جابجایی مسافران در پایانه های مسافربری استان طی ۸ ماه امسال خبر داد و اظهار كرد: در بازه زمانی یاد شده ۲ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۰۳ مسافر از پایانه های مسافربری استان جابجا شده‌اند.

وی افزود: در این مدت تعداد ۴۵۱ هزار و ۵۷۳ سفر توسط ناوگان عمومی مسافر به ثبت رسیده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۶۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تعداد مسافران جابه جا شده برون استانی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی با ۳۱.۰۷ درصد افزایش ۸۷۳ هزار و ۱۶۱ نفر و  تعداد مسافران جابه جا شده درون استانی نیز با رشد ۲۷.۰۳ درصدی یک میلیون و ۵۵۶ هزار و ۲۴۲ نفر ثبت شده است.

غزیعلی ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده با ثبت ۱۷۷ هزار و ۵۶۰ مورد خرید بلیط اینترنتی، شاهد افزایش ۶۶ درصدی نسبت به ۸ ماه سال گذشته بودیم.